20 Kasım 2010 Cumartesi

p*ç güveysinden hallice? alt başlık: evet malım ben.

halüsinasyon gördüğümden emindim oysa ki lan. böyle bi kitabı iki ay önce falan gördüm ben, d&r'ın birinde. cepa da lan işte her neyse. sonra baktım "ana böyle bi kitap mı varmış ana blog değil miydi bu ana" diye bi bakındım... sonra efenime söyleyim 16 liralık bi kitapmış bu. param pulum yoktu buldum buluşturdum döndüm olay mahalline. kitap yoktu amk! ortalığı birbirine kattım kitap yoktu lan! mal tezgahtarlar. öyle olsun. sonracıma yok böyle kitap falan derken -ki gelecek mi teknolojinin nimetlerinden bi faydalanın demek hiç aklıma gelmedi- zira gözüme çarpmıştı sadece, emin olamayınca utanıp soramıyosun
"abi sizde piç güveysinden hallice diye bi kitap var mı?" diye. yoksa dövebilirler olm adamı. isme bak.
sonracıma ben böyle bi kitabın var olmadığına kendimi inandırdım, kapağını başka bi kitapla karıştırdığıma falan kendimi inandırdım (google diye bişey var lan yazdıkça jeton düşüyo?)
öyle bi kitap yok yok yok derkeen, bugün tekrar gördüm onu <3 çok mutluyum hayal gördüğüme çok emindim çünkü. gene param yoktu. ama bu sefer annemler vardı. ama piç güveysinden hallice yi alır mısın bana anneğ? diyemedim, diyemezdim. neyse artık varlığından eminim dokundum falan. hayat güzel. gidip alcam. laylaylom.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder