13 Şubat 2011 Pazar

bugün milli kütüphane'de dişime kaçan kekiği çıkartmaya çalışırken göz göze geldiğimiz çok yakışıklı çocuk, ben öyle biri değilim aslında biliyo musun? haftaya pazar gene orada olucam, bi şans daha ver lan, ühü.

bi arkadaşımın dişine öğle yemeğinde kekik kaçmıştı. sonra biz de başka bi arkadaşımla bunun üzerine

öğlen yemeğinde cacık vardı
dişimin arasına kekik kaçtı

(gitar solo)

öğlen yemeğinde cacık vardı
dişimin arasına kekik kaçtı

diye bi şarkı yazmıştık. mükemmel melodiyi buraya yazamadığım için ağlıyorum şu anda.
bu arkadaşlarımın adını buraya yazasım var, biri onları google layınca ilk benim bloğum çıksın diye yanıp tutuşuyorum şu anda. mutlaka başlarına saçma bi olay gelir bu blog sayesinde. ama tutucam kendimi. HUF.

bi arkadaşım daha var, yarıyıl tatilinde zerre kadar arayıp sormamasını "iki hafta aramasak ne olacak ben böyle şeyleri aşacak kadar yakın arkadaş olduğumuzu düşünüyorum mesela benim yakın arkadaşlarım var biz hiç aramayız birbirimizi, iki haftada özledik bak iyi oldu ehe" diye açıklayabiliyo. hem de bu sebepleri o kadar ikna edici bi şekilde anlatıyo ki. "oley beni aramamış" diyebiliyosun açıklamanın sonunda. böyle o kadar çok örnek var ki. bence doktor değil avukat olmalıydı.
"bence öldürmüş ama güçlü sebepleri varmış yani bla bla bla bla baksanıza hakim bey bla bla bla..."
"sanık suçsuz bulundu"
eminim bütün davalar böyle geçerdi. yani.

eve dönerken de dolmuşta bi adam "ışıklarda inebilir miyim" yerine "lambada inebilir miyim" dedi. kulaklıklaydım ben, ama bu şahane an şarkı arasına denk geldi şansa bak ki nefes alacak yerin olmadığı dolmuşta kendimi tutamayıp "puhahaha" diye bastım kahkahayı. çünkü yaşar alptekin'in lambada dansı gelmişti gözümün önüne. çok kötü oldu. eve yürümek zorunda falan kaldım utandım bi yerde. neyse ki az kalmıştı mesafe.

bence ben bile pucca dan güzel yazıyorum. hikayeleri aslında herhangi birinin başından geçmiş de olabilir. ama kız bunları kullanıyo hem de süper kullanıyo böyle dedikodu dinler gibi okudum bloğunu. "hiç sevmem ıyy" diye gezdiğim için kitabını almaya utanıyorum. bi gün aşırı çok param olursa gidip olgunlar dan alıcam. merak ettim.

hadi vayvay o zaman. (abi naber?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder